Jane Emelie Wennberg

Start all over

Publicerad 2016-09-11 20:08:56 i Allmänt,

Ännu en helg lider mot sitt slut och eftersom jag jobbar natt så är min "helg" endast lördag och idag 22.30 går jag på den nya jobbveckan.
Trist att inte ha en hel helg eller åtminstone en HEL söndag och slappa rejält😞
Men ser fram emot kommande veckan då vi håller på att planera lite inför framtiden och har en rolig grej på gång😉
Och nästa helg är det äntligen lite rally och då sitter jag i kartläsarstolen igen😁

Vem älskar inte Snyggfiltret 😉
Slängde ihop lite vatten och massor med bär, supergott😍
Outfit från veckan.
Bild från förra helgen då de var lite praty🙌🏼
Bror o jag anmälda till Polkatrofen 😃
En dag på stan🎀
Ännu en dag på stan igår med pojkvännen😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela